Testowanie: Monte Balance


Moje pierwsze testowanie z TRND !
Zostałam zaproszona do przetestowania nowego Monte Balance, po wypełnieniu jakiś czas wcześniej ankiety.

W przeciągu trzech , czterech dni od ogłoszenia wyników, kto został wybrany do zostania ambasadorem otrzymałam od kuriera: 

  • Przewodnik projektu - w którym zostało wszystko dokładnie opisane co i jak
  • Książeczka, w której będę zbierała opinie na temat Monte Balance
W całym projekcie mam do zakupienia 3 opakowania Monte Balance (6 x 55g ) , dla mnie i dla mojej rodziny oraz 3 opakowania Monte Balance ( 6 x 55g ) dla znajomych o łącznej wartości 36 zł. Koszta po okazaniu paragonu zostaną zwrócone.


A czym różni się Monte Balance od zwykłego ? A no właśnie:

Monte Balance:
- Prawie 30% mniej kalorii niż w klasycznym Monte
- 50% mniej tłuszczu oraz mniejszą zawartość cukru
- 36% więcej białka w porównaniu do klasycznego Monte
Do tego, jak każde Monte nie zawiera:
- Barwników
- Żelatyny
- Konserwantów
- Glutenu




Trochę teorii za nami, a co ze smakiem ???

Poznając już wszystkie właściwości i skład Monte nadszedł czas na ocenienie smaku! A więc pierwszą rzeczą jaka mi się rzuciła w oczy jest inny odcień białego kremu jaki spotykamy w zwykłym Monte. Jest on nieco ciemniejszy.
Konsystencja całego serka jest nieco budyniowa, mniej kremowa. Natomiast sam smak jest nieco inny, co prawda jest mniej wyrazisty, nie czuć aż tak bardzo orzechowego smaku, lecz nie przeszkadza mi w stwierdzeniu ,że nadal jako Monte samo w sobie jest bardzo smaczne, a przy tym dodatkowo zdrowsze!!


Gdybym była uparciuchem i stawiała tylko i wyłącznie na zadowolenie swoich kubków smakowych pewnie wybrałabym zwykłe Monte, niestety nie jestem i zdecydowanie polecam wam Monte Balance!! Jest o wiele zdrowsze, a wcale nie ma gorszego smaku, prawdą jest ,że smak się różni ale to wynika  też z naszego przyzwyczajenia do tradycyjnego smaku deserku.
Jak zwykle opakowania z serkiem mogłyby by być ciut większe ;) chyba ,ze tylko ja mam taki problem bo jestem strasznym łasuchem ;)

Moja przygoda z testowaniem rozpoczyna się od dziś. Sama oceniam deser na zdecydowaną 5 ! Ciekawa jestem opinii znajomych oraz rodziny, no i oczywiście waszej oceny jeżeli mieliście już okazję testować Monte Balance :)



Share:

10 komentarze

  1. Oj z chęcią przetestowałabym jakieś jedzonko! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam również możliwość testowania #MonteBalanced myślę, że można go polecić. Może barwa i konsystencja różnią się od podstawowej wersji Monte ale za to ma mniej cukru co do mnie przemawia oraz jest bez glutenu, konserwantów, barwników, żelatyny. Dobry dla osób dbających o dietę. Raz na jakiś czas nie zaszkodzi na pewno :) .polecam

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje zdanie jest takie, że #MonteBalanced jest bardzo dobry. Ma konsystencję galaretowana ale jest smaczny. Pierwszy raz miałem do czynienia z Monte i od dziś moje zdanie jest pozytywne. Odpowiednio słodkie bez konserwantów, barwników, żelatyny, glutenu. Polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Monte Balance to bardzo smaczny deser i szczególnie fajny dla osób dbających o zbalansowaną dietę. Dla mnie to również pyszny smak i dla moich córeczek również!

    Zapraszam również do opiniowania:
    http://testujemytestujemypl.blogspot.com/2016/06/monte-balance-od-trndpl-pychota.html
    http://testujemytestujemypl.blogspot.com/2016/06/monte-balance-relacja-y-testu-polecam.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Jedyną wadą tego deserku jest to że jest go mało, a po za tym bardzo mi smakuje. Polecam spróbować... :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Monte Balance to coś co chyba każdy powinien spróbować. Też testuję i jestem zachwycony smakiem. Jest tak samo pyszne jak zwykłe monte, ale ma mniej tłuszczu i to jest fajne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Córka zjada ze smakiem co mnie cieszy bo troszkę zdrowsze te przekąski niż tradycyjne Monte. Jak dla mnie jest wyczuwalna różnica, wiem zdrowsze mniej kalorii i tłuszczu jednak jakoś zwykłe Monte jest smaczniejsze ale pewnie kupując Balanced dłuższy czas bym już przy nim została

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też testuję Monte Balance. Nie padłam przed nim na kolana, ale naprawdę nie jest zły jeśli porównamy go z podobnymi deserami dostępnymi na rynku. Zdecydowanie lepszy w składzie w porównaniu do klasycznego monte. Mniej tłuszczu, cukru a więcej białka. Do tego brak konserwantów...
    Nie porównuję smaków. Nie jestem mega wielbicielką Monte, więc wersja balance mi osobiście odpowiada. Więcej o mojej opinii można przeczytać na blogu: https://biorepodlupe.blogspot.com/2016/06/monte-balance-firmy-zott.html
    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Również testowałam Monte Balance. Wcześniej zajadałam się tradycyjnym deserem Monte. Monte Balance bardziej mi smakuje bo jest zdecydowanie mniej słodszy.
    GosiaT.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja również dostałam się do testowania Monte. Szczególnie zadowolona z tego faktu jest moja 2letnia córcia. Uwielbia ten deser. A ja wole jej dać odtłuszczone Monte bo wiem że jest zdrowsze niż inne tego typu przekąski. Sama oczywiście też zajadałam się Monte ;) Polecam wypróbować muffiny z Monte Balance :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz :)