Bezy z czekoladą i cynamonem


Przedstawiam wam przepyszny i zarazem prosty przepis na bezy czekoladowe z cynamonem :) cud miód i bez w ustach :)

Składniki:

  • 4 białka
  • 20 dag cukru pudru ( dwie szklanki )
  • 0,5 łyżeczki cynamonu
  • 3 łyżki startej czekolady

Wykonanie:

Białka ubijamy na sztywno. Dodajemy stopniowo cały czas miksując cukier puder, czekoladę i cynamon.
Piekarnik nastawiamy na temperaturę 160*C i na blaszce wyłożonej papierem do pieczenia robimy małe kupki :) ja użyłam szprycy do tworzenia bezów :) i pieczemy przez 20 minut. 
Bezy ściągamy dopiero wtedy kiedy ostygną ponieważ cieple są bardzo delikatne i mogłyby się rozpaść



Smacznego Beza życzę :) a na zdjęciach moje już gotowe bezy :)





Share:

7 komentarze

  1. Mam na nie wielką ochotę. Uwielbiam bezy.

    OdpowiedzUsuń
  2. obiecałam :-) zapraszam :-) http://szyciekoty.blogspot.com/2014/01/candy-z-kotem-u-koty.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię bezy, kiedyś robiłam czekoladowe, ale nie z cynamonem. Ciekawy pomysł z pewnością z niego skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapisałam przepis-koniecznie zrobię.
    Pewnie zniknie w 3 sekundy jak dzieci zobaczą bezy-uwielbiamy!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam bezy, zawsze boję się je sama robić ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz :)