Tarte Buraczki


Buraczki
Buraczki mogę jeść pod każdą postacią, przyprawione i ugotowane bez przypraw...

Robione u mnie dość często i w dużych ilościach

Składniki:
(duża miska)
  • ok 1 kg buraczków
  • 1 średnia cebula
  • ocet
  • sól, cukier

Wykonanie: Buraczki gotujemy w skórce aż będą miękkie, następnie studzimy i obieramy ze skórki. Trzemy na tarce o dużych oczkach, kroimy cebulę w kostkę i doprawiamy octem, solą i cukrem i gotowe.

Buraczki są znakomitym dodatkiem do mielonych czy ryby :) chodź jak dla mnie pasują do wszystkiego bo je uwielbiam!!




Bądź na bieżąco z przepisami i notkami dlatego:


***

A poniżej przedstawiam wam jeszcze koordynatora wszystkich przepisów i głównego losującego nagrody :)

Kot Konstanty 


A co do wyników to spodziewajcie się ich jutro :)

Pozdrawiam!


Share:

1 komentarze

  1. buraczki ja tez garściami ;) fajny koordynator
    ja to nawet tre surowe jak nie chce mi sie czkać na gotowane i sprawiam ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz :)