czwartek, 10 października 2013

Szybki Jabłecznik na oleju


A oto najprostsze ciasto z owocami na świecie :) miałam pod ręką jabłka ale myślę ,że można je zastąpić innymi owocami jakie macie w swoim domu :) nazwałam to jabłkową koroną :D muszę powiedzieć ,że w 45 minut po upieczeniu tego ciasta już nic nie ma ;)

Składniki:


  • 4 jajka
  • 1 szklanka cukru ( jak ktoś nie lubi strasznie słodkich ciast niech da mniej niż szklankę)
  • 1,5 szklanki mąki
  • 2 łyżeczki proszku do pieczenia
  • 0,5 szklanki oleju
  • cukier waniliowy
  • 4 - 5 średnich jabłek
  • cukier puder do posypania
  • tłuszcz do wysmarowania formy

Wykonanie: Jest bardzo proste i wręcz mechaniczne ponieważ wszystko będziemy miksować. Najpierw ubijamy jajka i dodajemy: cukry i ubijamy, dodajemy mąkę z proszkiem do pieczenia i dalej ubijamy, dodajemy olej i ubijamy. Obrane wcześniej jabłka  kroimy w dowolną kostkę wedle uznania i wrzucamy do ciasta. Wszystko razem mieszamy i wylewamy tak jak ja do tortownicy albo na blachę ( tą mniejszą, kwadratową) oczywiście pamiętając aby ją wysmarować tłuszczem. Pieczemy od 35-45 minut w temp. 180*C


Poniżej mamy solidny kawałek tego na prawdę pysznego ciasta :) które polecam każdemu ^^



Smacznego ;)



17 komentarzy:

  1. Ja dopiero niedawno polubiłam ciasta z jabłkami, to póki co jedyne owoce, które jadam w ciastach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje za odwiedziny i udział w moim candy.Trochę doszłam do siebie i już mogę siedzieć przez chwilę w łóżku,więc sobie buszuję po blogach.Smacznie tu u Ciebie,pozwolisz,że będę zaglądać.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj, taki jabłecznik to pewnie wypróbuję :) Dziękuję za udział w moim candy. Losowanie już jutro!
    Powodzenia i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję ,za udział w zabawie;)Będę do Ciebie zaglądać,może przekonam się do gotowania;)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam takie proste ciasta :)
    Wpadnij do mnie na blogi :)
    http://kosmetycznieee.blogspot.com
    http://kuchareczkamala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wlasnie ciasto mi sie piecze, w srodku z jablkami a na wierzch polozylam truskawki. Napisze pozniej jak smakowalo;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej to znow ja. Ciasto pieklam 20.4. I wyszlo super tylko za krotko je trzymalam w piecu i musialam dolozyc 10 min dluzej. dzis bede je piec ponownie z truskawkami jablkami i sliwkami na prosbe mojego meza.Dzieki za super latwy przepis. Pozdrawiam Gosia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się Gosiu cieszę ,że ciasto wyszło i mam nadzieję ,że smakowało :)

      Usuń
  8. Jakie puszyste i mięciutkie! Super :)

    OdpowiedzUsuń
  9. a jaka mąka ? tortowa czxy krupczatka ?

    OdpowiedzUsuń
  10. super ciasto właśnie piekę 2 raz :)Polecam!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. pyszne!!! w domu byla tylko krupczatka a i tak wyszlo cudowne! dzieki!!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super przepis szybki i ciacho pychotka, dziekuje za przepis. Polecam!!! yummm!!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Super przepis ciasto pychotka i szybkie w wykonianiu, dziekuje za przepis. Polecam!!!! Yummm

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz :)