Rolada z kremem na szybko


Ta Rolada to czysty przypadek ponieważ biszkopt nieco źle mi wyrósł do środka pozostawiając dziury na bokach co sprawiłoby ,że masę , którą chciałam wylać wlała by się do środka, biszkopt by nasiąkł i po cieście. No ale co z tym biszkoptem zrobić ?

A może roladę na szybko ?

Składniki:
  • 4 jajka
  • 5 łyżek cukru
  • 4 łyżki mąki pszennej
  • 2 proszku do pieczenia
Dodatkowo:
  • gotowy krem do ciasta
  • bądź dowolny inny krem :)
Wykonanie: : Jajka ubijamy razem z cukrem na puszystą masę, dodając stopniowo małymi porcjami mąkę wymieszaną razem z proszkiem do pieczenia w dalszym ciągu mieszając.
Prostokątną blaszkę najlepiej wysmarować mocno tłuszczem i podsypać bułką tartą. Przelać na blaszkę przygotowaną masę i piec przez 20 minut w temperaturze 170*C
Gotowy biszkopt wyjąć z piekarnika i ostudzić.
Kładziemy na biszkopt papier śniadaniowy i rulujemy ciasto zostawiając ciasto  na jakąś godzinę w tej formie. Jeśli ktoś się spieszy nie jest to aż tak konieczne :)
Robimy krem z przepisu na opakowaniu , rozsmarowujemy go na roladzie, którą rozwijamy kładziemy krem i zawijamy ponownie, wkładamy na chwilę do lodówki, wyciągamy kroimy i mamy szybką roladę :)




A biszkopt mi się nie zmarnował :)
mój krem jest malinowy ^^

Share:

4 komentarze

  1. Ciasto wygląda świetnie. Dobrze, że zawsze masz inne rozwiązanie do biszkopta, który nie wyszedł tak jak chciałaś. Ja w tych sprawach jestem zupełnie zielona:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mo i cudnie! Wyszło wspaniale a biszkopt się nie zmarnował :D MNIAM!

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się. Sprytne uratowanie tego, co nie wyszło. Super! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale tutaj smakołyki:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz :)