Testowanie i zarabianie - podsumowanie 10.16 - 11.2016


Muszę przyznać, że w przeciągu dwóch miesięcy nie miałam jakiegoś szczególnego szczęścia do testowania produktów. Mimo to chce wam się pochwalić co udało mi się osiągnąć. Oczywiście recenzje produktów wkrótce!

 Za pośrednictwem Pani Sylwii mam okazję testować pyszne herbaty Tetley! I to wszystko w pięciu smakach, jakie są widoczne na zdjęciu. Dziś piszę o tym ogólnie ale już niedługo pierwsza recenzja herbat :) A do tego wszystkiego otrzymałam cudowną torbą, którą się z pewnością wam pochwalę.

Dzięki portalowi TestMeToo mam okazję testować super szampon z witaminami i przeciwłupieżowy. Trzeba przyznać ,że to bardzo ciekawy produkt.

Docenił mnie również portal Kobietamag.pl i mogę z radością testować keratynę w sprayu dla moich biednych włosów. Jak na razie mam pozytywne wrażenia i polecam wam produkt. Włosy łatwo się rozczesują mając również ładny wygląd.


A jak wygląda moja sprawa z ankietami ? No cóż mogę w zaokrągleniu powiedzieć ,że testuje ankiety od niecałego miesiąca i oto moje wyniki:

Opinia.pl  - zdobyłam wystarczającą ilość punktów , które już teraz mogę wymienić na doładowanie do telefonu za 20 zł !! Lecz zbieram dalej na jeszcze bardziej atrakcyjne nagrody.

AnkietyProBono -  Tutaj udało mi się w szybkim i w sumie bez wielkiego nakładu zarobić 20,80 zł , które mogę przelać sobie na konto

I to muszę przyznać są najpewniejsze portale z ankietami, na których udało mi się szybko coś zdobyć, na pozostałe opinie stron trzeba poczekać. Aby się zalogować w powyższe ankiety wystarczy kliknąć w ich nazwę.


Pozdrawiam i zapraszam nowych czytelników do obserwowania mnie :)









Share:

11 komentarze

  1. gratuluje kochana ;) ja właśnie założyłam konta na tych dwóch poniższych portalach o których wspomniałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja chyba jestem do tyłu bo myślałam do tej pory że aby coś zarobić to trzeba się solidnie narobić a tu taka niespodzianka, że wystarczy, jak rozumiem z tego wpisu, trochę posiedzieć przy komputerze.Super :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana oby tak dalej :)

    Więcej takich miłych niespodzianek :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawe produkty do testu. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jestem zaciekawiona tym "AnkietyProBono" :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajnie :D herbatę to też bym przetestowała, w sam raz na tą pogodę :D

    OdpowiedzUsuń
  7. ja mam chwilowy zastój z testami i może dobrze bo przed świętami cięzko miwyrwać chwile na blogowanie :) a co do ankiet to kiedys jakies rozwiążywałam ale nie byłam zadowolona, może spróbuje te co polecasz :) skoro sa sprawdzone ;) i jestem ciekawa opini herbatek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe ja jeszcze nic nie testowałam:(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz :)