Pchli Targ - Domek z zabawkami


Uwielbiam targi staroci. U nas nazwę nosi akurat Pchli Targ. Sama czasem wystawiam się ze swoimi gratami, ale często sama szukam ciekawych rzeczy. Poza gotowaniem i ogrodem urządzam dom i chce aby nabrał oryginalnej duszy, a nie gotowego wystroju z katalogu. Chce również aby sam blog nie był tylko kulinarną książką... dlatego tego typu notka :) a więc....

Dzisiaj moje oczy zwrócone były na dziwny domek z szklanymi zabawkami w środku. Gdy tylko go zobaczyłam musiałam go mieć u siebie w domu. Zdjęcia są zrobione jak domek jest jeszcze przed renowacją. Trzeba w niego włożyć trochę pracy i serca. Widać ,że na poddaszu widniał jakiś napis, ale został jednak zamalowany. Jesteście pewnie ciekawi ile kosztowało mnie to cudo! A więc Pan na stoisku chciał 30 zł... na szczęście mój narzeczony umie się targować i zakupiłam domek za 15 zł :) czy dużo ? Mało ? Sama nie wiem... ma jednak w sobie to coś...

Jeszcze sama nie wiem co z niego zrobię. Czy zostanie dalej półką na zabawki ? A może znajdę inne zastosowanie dla niego ? Myślę czy nie pomalować go na biało ... dużo mam pomysłów...
A wy jak myślicie ? Podoba wam się taki domek na ścianie ?


Jedna z klamek odpada więc trzeba będzie ją przymocować. Ma piękne wzorki kwiatów,


W środku znalazłam przepiękne zabawki szklane i gipsowe. Słyszałam ,że kiedyś w szkołach wisiały takie półeczki, a w środku były figurki do zabawy dla dzieci. 
W mojej półce były piękne figurki od małych misternych szklanych ptaszków, które stoją na górze, po figurki gipsowe aniołka, diabła i jeży!!


A tu mamy świnkę i lwa!
Zdjęcia takie na szybko, ale obiecuję ,że jeszcze raz zobaczycie mój domek dobroci po remoncie i w całej nowej okazałości.

Piszcie jak wam się podoba i co byście z niego chętnie zrobili :)

Pozdrawiam!!!




Share:

5 komentarze

  1. z pewnością ma w sobie klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też lubię takie targi, fajny domek:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Domek jest extra!! Podoba mu się! O te szklane dodatki. Pamiętam jak byłam mała i takie były....

    OdpowiedzUsuń
  4. Super jest ten domeczek. Uwielbiam takie półeczki z przegródkami na drobiazgi :) Już się nie mogę doczekać jak będzie wyglądał po metamorfozie :))
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale fajny klimatyczny domek :) zdecydowanie go przemaluj, będzie wyglądał jeszcze lepiej :)
    a na takie targi nigdy nie umiem wstać :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz :)