Testowanie podsumowanie wrzesień 2016

W wrześniu miałam ogromną przyjemność testować krem Avon Natura Effects dzięki portalowi Streetcome. Radość była tym bardziej ogromna kiedy portal postanowił mnie nagrodzić niespodzianką w postaci wody toaletowej dla niej i dla niego Avon Life! Zapachy okazały się bardzo przyjemne i otrzymałam je całkiem za darmo i tak oto rozpoczęła się moja pierwsza przygoda z tym portalem i o razu takie gratisy :)

TestMeToo również miało dla mnie ofertę testowania taksówek, z której zrezygnowałam nie wnikając nawet w szczegóły całego testu, zwłaszcza ,ze i tak miałam daleko do podanych miast gdzie miał zostać przeprowadzony test.

Z rekomenduj testowałam TchiboCard, otrzymałam fajną materiałową torbę, którą często zabieram do pracy i miałam okazję napić się nie raz pysznej wybranej prze zemnie kawy za 1 zł. A to wszystko wymagało założyć kartę i zostać ambasadorem.



EveryDay przysłało mi zamówioną przeze mnie próbkę płynu do naczyń firmy fairy, który uważam za bardzo dobry płyn. Zamówiłam jeszcze jedną próbkę. Minusem jest fakt ,że na samą próbkę czekamy około miesiąca czasu. Maksymalnie możemy zamówić 3 próbki danego produktu i na każdą czekamy miesiąc.



Postanowiłam również zarejestrować się na talk marketing o którym słyszałam dużo dobrego. Mam nadzieję ,że szybko zdam relację :)



Październik zapowiada się równie ciekawie ponieważ zostałam wylosowana do testowania Zott Primo na platformie trnd Polska






Share:

7 komentarze

Dziękuje za komentarz :)