Jak zostać testerem ? Wszystko o testowaniu - sprawdzone portale


Już jakiś czas wspominałam o tym wielkim testowaniu i jak zostać blogowym testerem. Dziś chciałabym wam napisać gdzie warto testować, a gdzie warto się według mnie zastanowić czy jest sens się rejestrować. Na koniec podam również sprawdzone strony z ankietami za kasę.

 Zdecydowanie wszystkim wam polecam rejestrację na tej stronie. Może nie ma wielkiej ilości kampanii produktów do testowania, to i tak uważam, że ten portal powinien znaleźć się na liście naszych stron dzięki którym możemy testować produkty. Testowałam na tej stronie min. Piwo Lech Free, Szampon Pirolam, Pallette Match System 6. Produkty są dobrze zapakowane. Samo testowanie polega na napisaniu recenzji i rozpowszechniania go ---> Link do strony <---
 Kolejny fajny portal, duża ilość kampanii, często są to kampanie związane z produktami spożywczymi w dużych ilościach uwzględniając naszych znajomych i przyjaciół. Tz ? To znaczy ,że często jest tak ,ze na tym portalu kupujemy sobie np. serki które testujemy dla siebie i do rozdania, przetestowania przez naszych znajomych. Należy zachować paragon który wgrywamy i całą kasę zwraca nam portal trnd na konto bankowe. A co należy do naszych zdań ? Rozdajemy produkty i zbieramy opinie wpisując ją najpierw do naszej książeczki, którą dostaniemy , a następnie wszystko zamieszczamy na naszym koncie w rubryce badanie opinii. Na tym portalu testowałam jedynie produkty spożywcze min. Monte Balance, Zott Primo, Zott Beliriso ---> Link do strony <---

 Czy polecam Streetcom ? Myślę ,że tak! Cała zabawa z portalem to uzyskanie produktu i zbieranie opinii, którą również zapisujemy na naszym koncie na portalu. Muszę przyznać ,że sporo mają ankiet i często są również kampanie. Testowałam min. Krem Avon Natura Effects. Muszę też zaznaczyć ,że dostałam z portalu dodatkową przyjemną paczką jaką były dwa perfumy z Avon Life dla niej i dla niego, bardzo miły prezent. Tu też miał debiut mój kot który testował karmę Purina Ona ---> Link do strony <---

 I tutaj nieco kończy się chyba jak dla mnie super kampanie. Z rekomenduj to miałam przyjemność zostać ambasadorem Tchibo co było przyjemnym doświadczeniem i testować Color Catcher i to byłoby na tyle. Samym kampanii według mnie nie jest za wiele a sam udział w kampanii i zbieranie opinii jak dla mnie jest ciut skomplikowane. Na tym etapie dalej was zachęcam ;) więc można się zalogować tak dodatkowo --->Link do strony <---

 No cóż, jestem i tu i niestety nie mam za wiele do napisania na temat biedronkowego testowania ponieważ nie załapałam się nawet na kawałek kampanii ---> Link do strony <---

 Mocno polecany portal. No cóż mi zdarzyło się raz wypełnić ankietę teoretycznie dostać do kampanii, piszę teoretycznie bo ostatecznie nic nie dostałam ale nie wie czy to mój jakiś błąd czy ich. Ankiety są mega rzadkością ponieważ w ciągu roku była tylko jedna. ---> Link do strony <---

Ilość kampanii ? Jedna ale za to konkretna ponieważ były to kapsułki do prania firmy Vizir. Kapsułki dostałam do własnego użytku jak i do rozdania co jest bardzo fajne. Również badamy i zbieramy opinie, którą później przedstawiamy na portalu. Fajna sprawa z tym portalem jest taka ,ze możemy dostać raz na jakiś czas darmowe próbki np. płynu do naczyń, trzeba go tylko sobie zamówić ---> Link do strony <---

Nowy portal testujący na polskim rynku. Niestety nie mogę jeszcze za wiele na jego temat napisać ponieważ jeszcze jest za świeży do opisania. ---> Link do strony <---

 Tutaj możemy należeć do klubu ekspera i również testować różne produkty, które pojawiają się bardzo często. Niestety nie ma co się oszukiwać, należy być aktywnym na portalu aby coś testować, mi niestety nie udało się nigdzie załapać ale czasem widzę na innych blogach ,ze ludziom się udaje --->Link do strony <---

 A u dziewczyn też sobie potestujemy i powygrywamy różne konkursy tylko tym razem też nie ja :/ ---> Link do strony <--- 

 Bardzo lubię ten portal bo jest jak dla mnie bardzo przyjemny. Za każdą recenzję dostajemy dodatkowe punkty gdzie możemy wymienić je na produkty  w aukcji. Oczywiście nie oszukujmy się, punktów trzeba trochę uzbierać aby dostać coś fajnego. Miałam przyjemność testować mgiełkę do włosów, kredkę do brwi i paletkę do stylizacji brwi, wygrałam konkurs gdzie otrzymałam herbaty Tetley :) więc jak dla mnie przyjazny bardzo portal ---> Link do strony <---

 Może testy nie są za często ale miałam okazję testować kołdrę, która oczywiście została po napisaniu recenzji u mnie i mogę się nią cieszyć przez cztery pory roku. Miałam również ogromne szczęście w konkursie i wygrałam weekend w SPA dla dwojga w Miłomłynie. Nie jest to portal typowo testowy ale równie przyjemny ---> Link do strony <--- 

 Hmm portal chyba nie dla mnie chodź może ktoś mnie przekona ,że warto tam być ---> Link do strony <---

Co jakiś czas mam okazję dostać emaila z propozycją testowania produktu czy napisania recenzji. Miałam sporą przyjemność testować , recenzować produkty Jamar oraz Tetley gdzie również otrzymałam dodatkowo torbę w kształcie torebki herbaty, łyżkę drewnianą, długopis, coś ala zaszetka. Teraz współpracuje również z portalem kobieta sukcesu gdzie za pośrednictwem mój kot testuje od wczoraj karmę mokrą i suchą firmy Royal Canin.


Polecam również portale gdzie wypełniamy ankiety za kasę. Jest ich dość dużo ale ja chce wam polecić te gdzie warto je wypełniać (link do strony w nazwie )


  • Opinie.pl - bardzo przyjemna strona dużo ankiet i dobrze płatne
  • AnkietProBono - punkty wymieniamy na kasę
  • Adrianna - punkty wymieniamy na produkty
  • Toluna - tutaj również można testować produkty. Mi się udało raz




To są oczywiście moje doświadczenia z różnymi portalami stronami i ankietami. Chętnie dowiem się jak wam idzie testowanie, czy w ogóle testujecie ? Może macie do polecenia inne ciekawe strony do testowania. Może prowadzicie bloga o testowaniu ? Chętnie poczytam. Piszcie w komentarzach :)

Share:

4 komentarze

Dziękuje za komentarz :)