Produkty Jamar



Witajcie :)

Dziś trochę z innej strony, a mianowicie od kuchni.

Chciałabym wam bardzo serdecznie polecić produkty Jamar, które sprawdzą się nam w każdej sytuacji i warto je mieć w swojej spiżarni. 

Firma Jamar oferuje nam wiele znakomitych produktów. W swoim asortymencie mamy do wyboru:

- Warzywa w słoikach 
- Warzywa w puszce 
- Koncentraty i przeciery
- Soki i Napoje, Syropy
- Przyprawy
- Octy
- Ketchupy
- Dodatki obiadowe
- Przetwory owocowe
- Sosy

Po raz kolejny miałam okazję przetestować i zarazem z miłą chęcią wypróbować poniższe produkty:


Ketchupy w dwóch smakach. Łagodny i pikantny. Idealne dodatek do mięs, frytek, ziemniaczków czy stworzenia nowej bazy pod sos. Dużą zaletą jest zakręcana butelka ponieważ resztki ketchupu nie będą nam zasychać co ma miejsce przy tradycyjnych plastikowych opakowaniach, no i lepiej jest podać gościom produkt w ładnym opakowaniu.


Fasola "Piękny Jaś"  jako produkt do stworzenia zupy fasolowej czy sałatki. Zawsze możemy wykorzystać Passatę firmy Jamar i stworzyć dodając jeszcze kilka dodatków bardzo fajne danie


Powidła śliwkowe znikają u mnie bardzo szybko. Są super pod desery czy do posmarowania ciasta pod krem. Często wykorzystuje je do nadziania pierników czy ciastek. Jeżeli planujecie aromatyczne święta to ten produkt obowiązkowo powinien się znaleźć w waszym domu. 


Passata to dla mnie nowość. Jak widać już w użyciu ponieważ stworzyłam z niej fajną zupę z fasolki szparagowej gdzie zawarte w passacie przetarte pomidory nadały mojej zupie wyjątkowego smaku.
Myślę ,ze testowanie nie zakończy się tylko na zupie.


Buraczki tarte nigdy mnie nie zawodzą kiedy brakuje mi pomysłu na dodatek do obiadu. Uwielbiam mieszać ją z ziemniakami ponieważ dla mnie jest to klasyka. Na samą myśl człowiek widzi przed sobą mielone ziemniaki i buraczki i ja tu polecam właśnie te.

Serdecznie polecam odwiedzić stronę firmy -> Jamar
I nie zapomnieć Polubić ich na  -> Facebooku

Jeżeli wy również jesteście zadowoleni z produktów firmy zostawcie pozytywną ocenę <---


Share:

0 komentarze

Dziękuje za komentarz :)