Orzechowy twarożek na krakersach





Mam dla was szybki i pyszny przepis!
Lekki twarożem z dodatkiem wspaniałych smażonych/solonych orzeszków ziemnnych Feliks! A to wszystko na kruchych krakersach - dając nam tym samym idealną prząskę  w sam raz na popludniową przerwę między obiadem a kolacją. 

Składniki:
  • 1 garść zmiksowanych lub posiekanych słonych orzeszków ziemnych firmy feliks
  • 250 gr białego serka twarożka
  • 2/3 łyżki stołowe jogurtu naturalnego
  • pieprz. optymalnie sól
  • paczka słonych krakersów / grzanka


Wykonanie:  Same przygotowanie przekąski jest banalnie proste :) blendujemy garść orzeszków. Następnie do miseczki wrzucamy nasz ser, jogurt, zmiksowane orzeszki i przyprawy, które na dobrą sprawę możemy dobrać według gustu. Ja natomiast wybrałam klasykę jaka jest pieprz i sól :) należy jednak nie przesadzać z solą ponieważ nasze wspaniałe orzechy są już nieco słonawe jak i krakersy, które możemy zastąpić również zwykłymi grzankami. Kiedy wymieszamy dokładnie nasz orzechowy serek nakładamy go na krakersy :) i cieszymy się lekką, pyszną i szybką przekąskę :)




Zapraszam wszystkich do zabawy w konkursie  i witam ponownie :)



Share:

3 komentarze

  1. Spodobał mi się ten przepis, bo uwielbiam tego rodzaju serki, a z orzechami to już w ogóle :D Zapisuję, i na pewno wykorzystam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysł na przekąskę. Nie jadłam czegoś takiego, ale jestem pewna, że jest pyszne.

    OdpowiedzUsuń
  3. tego samego dnia przepis został dodany, może moderator akcji w weekend nie dodaje przepisów - cierpliwości ;) pozdrawiam
    http://appetiteforlife.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz :)