Blogowa rozbudowa


Witajcie bywalcy :)

Piszę aby was poinformować o zmianach na blogu: W Moim Magicznym Domu. Powstaną nowe działy, związane z moją działalnością poza gotowaniem po godzinach. A o czym będzie ? Jak będzie ? Już wam zdradzam!

Poza, jak już wcześniej wspomniałam, działem kulinarnym, chciałabym również pochwalić się szerzej moim testowaniem produktów. Miałam ogromną przyjemność testować cienie do powiek: Pallette Match System 6, Monte Balance - testowanie tych produktów odbyło się za pośrednictwem stron zajmujących się testowaniem produktów. Muszę również tu wspomnieć o nawiązaniu współpracy z firmą Jamar, która obdarowała mnie paczką produktów, które mogłam wykorzystać z przepisach: Pikle w ostrej zalewie ketchupowej oraz Sałatka z wędzonym kurczakiem. A to jeszcze nie koniec ponieważ mam do wykorzystania jeszcze pozostałe produkty z tej firmy :)

Posiadam też takie mniejsze sukcesy jak czekanie na próbki od https://www.everydayme.pl gdzie jestem od niedawna.
Chciałabym napisać o samych stronach testujących gdzie już nieco wspomniałam tutaj. I to wszystko na temat stron testujących, ankiet, samych produktów, nawiązywaniem współpracy czy też nawet zarabianiu na blogu gdzie od jakiegoś czasu mam również przyjemność testować, a miło bo pieniążki rosną ;)

Kolejną pasją, czy też dziedziną która się pojawi to dział odnawiania starych rzeczy, czy zrobienia czegoś z niczego! Uwielbiam blogi o tej tematyce i nieco same mnie tym zaraziły. Mamy w domu na koncie już dwie takie rzeczy, o których chciałabym wam napisać i pokazać jak cudne są to przedmioty! 

Wspominałam już nie raz ,że poza gotowaniem , kocham kwiaty i ogród i chciałabym wam go również pokazać, czy opisać moje ukochane kwiaty, czy uprawy.

Przedstawiłam wam już 3, 4 główne działy, o których chce pisać na blogu i pewnie z tego tytułu będzie nieco trudności, ale mam nadzieję ,ze mi wybaczycie i dokopiecie się do ulubionych przepisów.

Pisałam również ,że mam problem z kontem Google + ... nie mogę obserować was jako Kamira90 tylko automatycznie , bez prawa wyboru i zmiany nakazuje mi z imienia i nazwiska, pomimo ,że nie chcę :/ dziękuje wam za pomoc, ale w dalszym ciągu nic z tego


Jest mi również ogromnie miło, ponieważ ilość osób jaka odwiedza mój blog i lubi mój Facebbok bloga jest ogromna!! Aktualnie jest was 1837 na Facebooku! a liczba ta z każdym dniem rośnie w górę!!

Jest mi z tego powodu bardzo miło :)

Jeżeli jest coś o czym chcielibyście przeczytać, dowiedzieć się to śmiało piszcie :)

POZDRAWIAM!!

Share:

0 komentarze

Dziękuje za komentarz :)